Hello world!

Dit weblog is ter ondersteuning van mijn pogingen een ‘groener’ leven te leiden. De belangrijkste onderdelen op dit moment voor mij zijn letten op water- en energieverbruik, nuttige planten groeien, en andere dingen die helpen bij het verminderen van mijn negatieve invloed op de aardbol zoals hergebruik, biologische en ecologische producten, enz.

3 Reacties so far »

  1. 1

    Mr WordPress said,

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. 2

    annetanne said,

    Mag ik uit dit postje afleiden dat één van je goeie voornemens voor het nieuwe jaar ook was, om actiever te gaan bloggen?
    Dat zou ik alvast leuk vinden, want de onderwerpen die je noemt spreken mij ook erg aan!

    Een ‘duurzaam’ 2008 toegewenst…

  3. 3

    Da said,

    Ik ben inderdaad van plan wat regelmatiger te gaan bloggen. Dagelijks gaat me echt niet lukken hoor. Maar ik wil in ieder geval maandelijks, wat er ook gebeurd. En misschien vaker…

    Heel erg bedankt voor je leuke reacties. Het is fijn om te weten dat er mensen zijn die hier ook geinteresseerd in zijn.

    Blog ze :)


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

